teknikens under

Hej! Så, idag har jag gått i skolan. Sista lektionen hade vi gemensamma teaterövningar med tvåorna och treorna. Vi fick skriva varsin replik på ett papper, delas in i grupper och välja varsin. Och så skulle vi sätta ihop ett skådespel.
Vår grupp fick replikerna;
- Vem kan segla förutan vind?
- Kan alla bara kolla på mig en stund?
- Jag vill hellre ha glass!
- Hjälp! Jag tror jag dör!
- Sally vann inget kexchoklad!
- Teatermänniskor är snälla människor!
- Alltså, jag bara älskar dina rosa Snobbentrosor!

Det var faktiskt väldigt roligt. :)

Nu har jag lärt mor om teknikens under = webbkameran! Tagit lite snygga bilder, enjoy!



Även Lithea har fått lite smak på det snygga, ytliga och tillräckligt välbärgade livet. Tillräckligt välbärgad för att ha en WEBBKAMERA!


Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo men hon (Lithea) såg munter ut! =/

Jösses!

2009-08-21 @ 23:44:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: zara (sizz)

ni ser inte kloka ut :P

2009-08-22 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0