sommaren med göran

Så, nu har jag sett Sommaren med Göran. Jag måste säga att den inte var särskilt överraskande. Jag har sett så många förhandstittar, trailers, korta dokumentärer osv så man hade ju sett alla de roliga delarna. Så den var inte särskilt överraskande. Fast den var ju rolig för det, men kanske inte sådär så att man går och ser den två gånger på bio eller så.
Så det var filmen.

Men platserna! Visste ni att i biosalong 3 har de tagit bort tre rader och gjort en rad med stolar. De är svarta, och de andra är röda. De svarta stolarna är bredare, man kan fälla upp armstödet, man kan ställa in ryggstöden, man har massor med benutrymme. Ascoola!
Så om ni ser bio, jag rekommenderar salong 3, rad 6! (På filmstaden i Norrköping alltså!) Det kostar 20 kr extra per person men det kan det vara värt, speciellt om man ser en lång film!

Fast Sommaren med Göran är värd att se. Och film är ju bäst på bio så.. se den där! ;D

Kommentarer
Postat av: moster

Hade just dem misstankar om filmen. Får se om jag hinner se den eller om jag väntar in DVD. Hade bra i storstan, passa dig för spårvagnarna.

Nilla

2009-08-18 @ 06:54:03
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0