solen skiner kanske bara idag

Hej. Solen skiner, jag solar. Borde duscha, tvätta håret, få saker gjort. Diska också kanske. Läsa ut Harry Potter, leta upp mina solglasögon, rensa bort mina grejer från matbordet, potträna katten, plocka maskrosblad åt Diana. Men jag gör inte det för solen skiner kanske bara idag. Och sen finns det inte många chanser kvar att bli brun. Jag önskar att jag var på landet visserligen, känner verkligen för att ligga på altanen eller vid badberget. Där kan man ju nästan sola näck utan att någon ser en. Är det fint väder i helgen åker jag ut dit, till mamsen. Nu måste jag nog faktiskt duscha ändå, för jag känner mig väldigt smutsig och man vet aldrig när det är dags att fara till Ö Husby och jogga.
Dumt att duscha då, tycker ni. ICKE. Jag har inte duschat sen i onsdags, far och flyg med renligheten bara för att det är sommar. Aja, jag har i alla fall rena kläder nu. Det är antingen en ren kropp och smutsiga kläder, eller smutsig kropp och rena kläder. Ibland både ock. Jag måste raka benen också. See ya later, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0