sitter på en sten vid en sjö i en skog

Tjena! TACK för alla positiva kommentarer om mitt videoklipp, tackar tackar tackar. Det behövs eftersom youtubarna är så elaka. Två dåliga rankningar och en kommentar som frågar om jag vet hur sexistisk min video är. Heheh, det är ju jag som skrivit texten. Och män är ju sexmaskiner, am I right?!

Idag har jag arbetat. Jag har hjälpt mor att städa ute hos mormor och morfar. Men sen har jag gjort mitt egentliga arbete; Att skrapa bort färgen runt fönstret i sovrummet (på utsidan ofcourse), måla det igen och olja väggen. Jag kom inte jättelångt idag, skrapade bara bort färgen runt dörren. Sen blev det alldeles för kallt och regnigt.
Så nu tog jag en vaaaaarm, jättevarm, och lång, jättelång, dusch. Och nu sitter jag här, trött och cool. Blir bara datorn ikväll. My best friend. Jag får väl hitta en ny låt att göra en cover på. På tal om det, gitarr måste jag spela lite innan gitarren blir ledsen. Det var väldigt längesedan. :)

Bjuder på en bild från bättre vädertider, Oscars land 09 (förra veckan). Ojojoj, vad skönt det vore med solsken! See ya! :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Men hur går det med joggingen? Kan vi få till något i helgen tror du?

Nilla

2009-08-13 @ 20:37:37
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0