popsnörena

Hej! Jag är dålig på att uppdatera, vet. Jag är ju i skolan halva dagarna, sen har jag läxor och slapptid. Imorgon är det friskis som gäller, och kort skön dag i skolan. Men man vet aldrig när jag kommer hem längre. Vi har börjat bli nollade nu. Ska gå runt med målade nollor i pannan. Och så på fredag blir det nåt galej under kvällen. Vet ej. :)

Har spanska och matteläxor för tillfället, jobbiga som fasen! Speciellt för mig som är så sjukt dålig på spanska. Högstadiet var lekskola..

Går och lägger mig nu. Sjukt trött, måste ta bussen 07.25 imorgon. Och orkar inte springa, det har jag fått göra idag. Både när jag skulle bort och hem. Följde Linus till resecentrum och tog bussen därifrån. Var lite dåliga i tiden.
Onyttig dag förresten. Fika på

Kommentarer
Postat av: Moster

Hm... Den där Linus är det någon jag behöver träffa?

Nilla

2009-09-01 @ 06:54:15
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0