förbaskat hungrig

Jag är förbaskat hungrig. Vi ska gå till La Uva och äta, väntar bara på mor&far. Vi har varit hos min kusin och firat hans 18årsdag. Congratz, cuzzen!
Jag känner att jag verkligen måste se Sommaren med Göran någon gång nästa vecka. Lär ju hända. Allt händer när jag säger att det ska hända. (Kissie-attityd).

Usch vad jag är dålig på att skriva. Men jag känner för att engagera mig i ett ämne och skriva iväg. Eller dikta. Jag har börjat på en parodi på Beyoncés "If I were a boy". Det kommer bli fantastiskt. Så ska jag spela in den och lägga upp på Youtube.

Jag skriver nog mer ikväll. Ska jogga också, det har jag bestämt mig för. Väldigt mycket bestämt mig för. Det har varit en dålig vecka, både på mat och träningsfronten. Nästa vecka blir fantastisk. Då ska jag även bestämma om jag ska fortsätta på Friskis i Sörping. Men det tror jag, det är ju så himla roligt :) Och annars får jag nog inte mycket träning gjort när skolan väl börjar. 9 dagar kvar! See ya!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nå blev det någon jogging?

God mat?!

Puss

2009-08-09 @ 21:41:37
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0