bort från regelboken, stöveltrampet, tegelväggen, la isla bonita och de brandgula stolarna man staplar på varandra

Hej! Fredag idag, skönt med lite sömn. Och sen äntligen lite mer teaterlektioner.
Men jag är slarvig, åh jag är så förbannad på mig själv! Vi har ett grekiskt drama som ska vara läst på måndag, och det ligger i skåpet! Det är ju förjävligt, då måste jag stressa mig igenom det på måndag morgon. Någonstans mellan elevforumet och lunch. Usch...
Jag ska jobba spanska också, och matte. Nu kom läxorna. Jag är inte kaxig längre.

Lithea sover nu, och jag med snart känns det som. Men jag ska se Män som hatar kvinnor först. Hoppas den är värd att se. Och så vilken dag som helst ska jag köpa höst/vinterskor. Höga, svarta knytboots <3
Jag börjar bli en shopaholic... I LOVE IT!

See ya!

Och var finns de här skorna, tror ni? Monki såklart! <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är filmen er? Jag vill oxå se!! Får jag låna den??

2009-08-29 @ 08:14:19
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0