baby, it's fact, our love is true. the way black is black, and blue is just blue.

Hej! Nu har jag äntligen tränat lite! Det var ett bra pass, förutom det faktum att ledarens musiksmak är lite sådär. Inte ens jag lyssnar på folkmusik.. Det blev lite mycket midsommarafton där ett tag. Men det var skönt att få svettas lite.

Imorgon är det skola, och jag är antingen den enda som är pepp, eller så är jag den enda som erkänner det. Hoppas på det andra alternativet, men tror det första. ;)

Lithea sover här. Jag förstår inte vad hon tycker är så speciellt med det... Vi gör ju ingenting! Helt galet, barn dras till oss utan att vi ens behöver anstränga oss. Bra eller dåligt?!

Nej, jag är dålig på att uppdatera nu. Men jag kommer ha mer att skriva om senare. Hoppas jag. Massa teaterlektioner imorgon, hurra! Dags att börja skriva teaterdagbok också! Peace out! ;D

Kommentarer
Postat av: moster

Jag har varit på gymmet och svettas 1,5 liter tror jag.

Nilla

2009-08-24 @ 20:37:43
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0