jumpsuit

Hej. Idag har det varit tillräckligt varmt för att äntligen kunna använda min jumpsuit från Monki igen! Jag köpte den i slutet av sommaren förra året, det är mitt absoluta favoritplagg! Men då kunde jag ju inte använda den så mycket, men nu kan jag ha den hela sommaren! Och det är ju faktiskt modernt också, två flugor i en smäll! Men om den inte vore det så skulle jag ha den i alla fall :) För den är så satans mysig!
Om man ser den dåligt är den mer baggy när man står normalt, den har svarta knappar mot en ljusdenim färg och min favorit är kragen! Låg krage i mitt hjärta, skitsnyggt. Hoppas ni klär av er i värmen, hela världen är skitsnygg just nu!

Kolla vad starka mina armar ser ut, förresten. Och vad svaga mina ben ser ut. Hej med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0