easy livin'

TJA!
Idag bestämde vi tema till vårat "skämtfoto" i klassen. Och vi ska vara en familj :)
Jag ska vara en bebis! Och Malin P också :) Det kommer bli hur bra som helst!
Någon som har en over-sized body att låna ut till mig?!

Jag gjorde dessutom muntliga nationella i svenska idag :) Tillsammans med Malin, Mando & Oscar. Det gick nog ganska bra, hoppas jag :) Jag försökte dessutom få reda på mitt preliminära svar idag men syon var aldrig nere i lärarnas korridor när jag gick ner!

Nu måste jag plugga, prov om Andra Världskriget imorgon! Fy! Och redovisning på spanskan. Och möjligt muntliga nationella i matte...
Jag säger som Malin jag; "Allt händer på torsdag!"
Jag vet inte riktigt vad vi gick på på spanskan men vi skrattade utav helsike åt ingenting... Hon lyckades kittla mig också, jag är nästan aldrig kittlig! :D Awesomeeeeee...

Hej med er :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Såg att det finns bodies på Gina... I stl S-L

Natt kan du låna här... O kanske någon snygg bebismössa o lite babyolja eller så... =)

2009-04-15 @ 21:40:47
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0