blame it on the boogie

HEJ! Jag joggade Statsloppet (5 km) nu på morgonen. Sprang visserligen inte hela, gick lite som någon slags uppvärmning. Men jag klarade i alla fall kanalbanken till tegelbruket och tillbaka till brunnen utan att stanna i alla fall. Hela varvet tog 41 minuter. Så joggar jag tillräckligt nu så kanske jag kan klara Vårruset på 35-38 minuter? :)
Och om det blir något Statslopp i höst, möjligen halvtimmen blankt. Jag ska nog börja cykla lite mer också, bygga upp lite benmuskler. För jag har oftast inte så mycket problem med flåset så, när jag joggar. Men benen tar sjukligt mycket stryk, bra om jag cyklar upp dem då.

Träffade Malin en snabbis förut, hon hälsade på lite :)
Ska nog ringa eller skicka ett sms till henne sedan :D

Pluggandet till Andra Världskriget går bra förresten, jag tror jag vet det mesta om alla årtal och så vidare.
-32 Hitler regeringschef.
-34 Branden i riksdagshuset
Utrensning inom SA

Hitler utropar sig själv till Führer osv.
Det kan nog gå :)

Hej med er, hoppas ni haft en bra påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0